Monday 19 April 2010

Stig på, ursäkta röran/Welcome

















Ah, här är ni ju. Åtminstone ett par av er tror jag (på grund av den här och den där).
Jag har inte sagt nåt själv för jag tänkte att jag skulle bli lite varm i kläderna först. Det känns som att jag håller på att inreda en ny lägenhet och fortfarande har flyttkartonger överallt, gamla trälådor att sitta på (i och för sig en utmärkt idé som Dover Street Market på ett lyckat vis har anammat med stora militärlådor – väldigt M*A*S*H – stående på golvet, strax bredvid Band Of Outsiders/Sperry-samarbetsskorna) och svampmålade väggar i nån slags njurfärg som jag gärna hade målat om innan ni kom.
Men jag är förstås jätteglad att ni är här!
xx

Eng: Welcome. I'm sorry about the mess. I only just moved here (from here) and I'm trying stuff out. One being this very random English section. But either way, an mp3 and/or an image says more than a thousand words. And there'll be plenty of both so please do come back, despite the å's, the ä's and the ö's.

6 comments:

  1. ha, svampmålad njurfärg är så spot on. varför ser det alltid ut så var man än flyttar in?

    ReplyDelete
  2. Nämen hej, välkommen! Jag ska måla mycket finare här lovar jag.

    ReplyDelete
  3. > Trefligt att hon Milbergskan åter är på tapeten.

    ReplyDelete
  4. jag tycker du lyckades bra med det vita.

    och glömde säga att det är bra att du är tillbaka!

    ReplyDelete
  5. Åh vad glad jag blir. Jag sa rakt ut nej när jag såg att in rodeo blogg var nerlagd. Men nu hoppas jag på ännu fler London tips.

    Om jag bara kan komma tillbaka hem till lägenheten i norra london står att vänta. Jävla askhelvete.

    ReplyDelete
  6. Mer londontips antecknat! och lycka till, vi ses kanske på nån av flygplatserna, jag försöker ju ta mig åt motsatta hållet...

    ReplyDelete